Thursday, 1 June 2017

FESTARIKESÄ

Yhteistyössä Weekend Festival
Postauksen kuvituksena 2015 ja 2016 vuoden kuvat.

Festarikesä!! Sellainen on luvassa tänä vuonna. Tulinkin nyt juttelemaan teidän kanssa festarijuttuja ja voi vitsit mä oon innoissani. Alunperin ajattelin ettei tämä kesä sisällä kuin max yhdet festarit, mutta niin vaan suunnitelmat on muuttuneet ja suuntana saattaa olla jopa kolmet. Heinäkuussa haaveena olis osallistua ensimmäistä kertaa Ruisrockiin, elokuussa jälleen Weekend Festivaleille ja samaisen kuun lopussa Jyväskylän omille pienille Sunset Park- festareille. Vaikka en oo kun pari kertaa festareilla käynyt ja pari vuotta vasta niistä iloinnut, on sitä vaan tajunnut siinäkin ajassa kuinka festarit kuuluu kesään. Muistan monesti harmitelleeni kun ystävät ja tutut nauttivat festarihetkiä, että voi hitsi miksen mäkin lähtenyt, mutta näin vanhana ja viisana sitä tajuaa että kyllä nyt kuuluu nauttia sen minkä voi! Nuoruus kestää hetken, ei sitä enää vanhenpana tule tälläisille niin vaan lähdettyä..

1a

Mut jutellaas tänään Weekendeistä! Mun lempi festareista :* Oon aiemmin blogiin kirjoitellutkin viime vuosien reissuista ja kuten ootte kuulleet, on nää ollut onnistuneita viikonloppuja. Tänä vuonna Weekendit osuu mukavasti omalle synttäriviikonlopulle (4.-5.8), sillä heti ensimmäisenä festaripäivänä täytän 21-vuotta! On super kiva yhdistää festarit ja synttärit ja ootan jo nyt innolla elokuuta. Tänä vuonna lähden festareille Essin kanssa, jolle Weekendit on vielä tuntematonta aluetta. Onkin kivaa viedä Essi mun omille lemppari festareille, joista tiedän sen että siellä varmasti vihtyy!! Tyyppi menikin ja hommas itelleen VIP- lipun kyseisiin karkeloihin, eli varmasti huikee viikonloppu tulossa! :D

2

Tän vuoden artistikattaus on julkaistu ja sen voitte kurkata suoraan wknd- sivuilta. Joukossa on monia omia suosikkeja ja eniten odotankin näkeväni ja kuulevani Alan Walkerin, Armin Van Buurenin, The Chainsmokersin, Brennan Heartin, Innan, Marshmellon, Rae Sremmurdin (!!!), Wasted Penguinzin, Pendulum Liven, Mike Perryn, Tungevaag & Raabanin, Clean Banditin, Don Diablon, Dillon Francisin ja monet monet muut. Osan oon nähnyt ja kuullut jo aikaisemminkin, mutta nää on sellaisia artisteja itselle, joihin ei tunnu koskaan kyllästyvän ja joita voin ihan hyvin lähteä katsomaan uudelleen ja uudelleen!

En tiedä teistä, mutta kuten viime vuosinakin oon Weekendeistä maininnut, niin artistikattaus mielyttää mua joka vuosi kaikista eniten! Itse en tykkää oikeastaan mistään Suomalaisesta musiikista, joten iso kasa ulkomaalaisia artisteja ja vieläpä juuri EDM- musiikin soittajia, on todella paljon mun mieleen. Toki muilta festareilta löytyy  paljon myös hyviä artisteja, siks niillekkin haluan lähteä, mutta nämä artistit on kyllä suurin syy sille, miksi lähden tänä vuonna kolmatta kertaa putkeen Weekendeille.

5

Ootankin siis innolla mitä Weekendeiltä tänä vuonna löytyy, alueen ja muun oheisen suhteen! Pari kuukautta aikaa fiilistellä tulevaa, popittaa spotifyn festarisoittolistoja, selailla viime vuosien festarikuvia ja kriiseillä asuja valmiiksi haha.. Mut kaiken kaikkiaan oon todella odottavaisin fiiliksin koko kesän suhteen, kivaa että kesän päätteeksi pääsee vielä nauttimaan festareista!

4

Ja hei! Weekend Festivalien Facebook-sivuilla ja muissa somekanavissa pyörii tasaiseen tahtiin kilpailuja, joista voi voittaa kasan lippuja kyseisille festareille! Suosittelenkin seurailemaan niitä jos ei vielä lippuja ole hankittuna ja Weekendeille mielit ;) Muutenhan lippuja voi ostaa wknd.fi osoitteesta ja lippujen hinnathan tosiaan nousevat tietyin väliajoin, joten mitä nopeammin liput hankkii, sitä halvemmalla pääsee!

3

Kertokaa mille festareille te ootte osallistumassa? Törmätäänkö kenties Weekendeillä tänä vuonna? Joka tapauksessa ihanaa festarikesää kaikille <3 nyt naatitaan

1 comment:

  1. Vitsi, mikä ihana festarifiilis tuli näistä kuvista :-) Mä oon kanssa lähdössä ekaa kertaa Ruissiin heinäkuussa!

    ReplyDelete